تا حالا فکر میکردید آی پی ثابت واقعی داشتید؟

اگر اینجوری فکر میکردین لطفا همین الان صفحه را ببند!​

معنای آی پی ثابت بایننس چیست؟

همانطور که میدانید صرافی های معتبر خارجی کشورهای مثل ایران را تحریم کرده اند. پس باید هرگز با آی پی مستقیم ایران وارد این سایت ها نشوید چون حساب تان مسدود خواهد شد. پس نیاز دارید به آی پی (شناسه اینترنتی) که جز کشورهای مجاز باشد. مثلا شما با IP کشور اندونزی وارد اکسچنج میشوید. البته حساب شما هم باید احراز هویت شده باشد که اجازه فعالیت کامل در سایت را داشته باشید. درضمن شما در تمامی صرافی های معتبر خارجی، پی پال و درگاه های پرداخت امکان استفاده از این سرورها را دارید.

مزیت اصلی سرور های آی پی ثابت ما چیست؟

ما برای هر مشتری یک سرور جداگانه ارائه میکنیم؛ پس خود به خود قیمت بالاست. کاری که تقریبا همه فروشندگان انجام میدهند یک سرور را به بینهایت مشتری میفروشند و مشتری فکر میکند چقدر این فرد منصف 😀 است حالا بی خبر از اینکه این فروشنده خودش مثلا این سرور را با قیمت ۱۰۰ هزار تومان خریده و به جای اینکه به یک نفر با سود معقول بفروشد به صدها نفر به نرخ ارزان فروخته است و مشتری هم هرگز متوجه این داستان نیست و به راحتی گول میخورد. امیدوارم درس بگیرید و تجربه را تجربه نکنید!

آیا سرویس های خارجی فوق العاده اند؟

اگر قراره شما یک سرور در به داغون از فروشندگان ایرانی بخرید همون بهتر که برید سراغ اینجور سرویس های خارجی حداقل ۱۰۰۰ برابر سریعتر و امن تر هستند😀 ولی باید خدمت شما عرض کنم که این خدمات خارجی کاملا متغییر هستند و هرگز بهترینی نیست مثلا خودم سالها نورد استفاده میکردم و اشتراک قانونی داشتم (روزی که مردم دنبال خرید سرور های چرت پرت ایرانی بودن) در واقع نسبت با زمان مدام تغییر میکند پس با هیچ سرویس خارجی ازدواج نکنید!

سرویس قانونی یا کرکی ؟

خب بریم سر اصل مطلب اگر چنین سوالی برای شما پیش آمده یعنی کاربر تازه کار نیستید تبریک! ببیند سال هاست خودم از حالت های مختلفی استفاده کردم ولی باید صادقانه بگم هر سرویس با دیگری فرق دارد یکی اش IP ثابت خوبی در حالت قانونی داره یکی هم مهم نیست کرکی باشه. چیزی که اهمیت داره اینکه اون موقعی که قصد خرید دارید کدام یکی از اینها با چه قیمتی مقرون به صرفه است و تمام ملاک های مورد تایید را داشته باشد.

سرور آی پی ثابت یا وی پی اس

VPS یعنی اینکه شما با نت متصل میشید به یک سیستم واقعی در یک شهر و کشور دیگه. مثلا شما ایران هستید یک VPS آلمان میخرید یعنی از آلمان وارد فضای نت میشوید که خب هم خیلی کند و هم خیلی گران هست که اگر استفاده کرده باشید حتما یکی از دشوارترین تجربه های زندگی تون بوده ما برای رفع این مشکل یک سرور اختصاصی شبیه به همان وی پی اس را روی نرم افزار به شما تحویل میدهیم که با همان کیفیت عدم شناسایی ولی ۱۰۰ برابر سریع تر و قابل استفاده تر است. 

چرا از اپ و سرویس های رایگان استفاده نکنیم؟

اگر در مورد استفاده از تحریم شکن یا سرویس های تغییر آپی اطلاعی ندارید ابتدا سوالی را از خودتون بپرسید که چرا باید یک اپ یا نرم افزار به شما رایگان خدمات بدهد؟! حتما در قبال این کار رایگان منفعتی هست که شما خبر ندارید. اولا این نرم افزار ها هرگز کیفیت IP خوبی ندارند، دیر کانکت میشوند؛ سرعت اتصال؛ دانلود و آپلود خیلی پایین هست و مهم تر از همه سرورهای بلک لیست دارند که در اولین ورود به صرافی های خارجی شناسایی میشوند. و اصلا قابل اعتماد نیستند. به همین خاطر توصیه میشود از آی پی ثابت کوکوین و بایننس استفاده نمایید.

testspeed 3

آی پی ثابت بایننس چه ویژگی های باید داشته باشد؟!

۱-  اول از همه IP که نشان دهنده آدرس اینترنتی شماست؛ یعنی شما هر کجای نت یا شبکه های اجتماعی بروید این شناسه ثبت میشود که وقتی با نت ایران وارد سایتهای خارجی میشوید به این دلیل که ایرانی هستید حساب شما مسدود میشود. پس اولین فاکتور آی پی شماست.

۲- دی ان اس: عامل دوم شناسایی شماست که باید با IP شما یکی یا بسیار نزدیک آن باشد. مثلا اگر IP شما آمریکا شهر نیویورک هست باید دی ان اس هم همین باشد. اگر دقیقا آی پی و دی ان اس یکی باشد یعنی سرور شما کیفیت بسیار عالی دارد که احتمالا کمتر چنین حالتی را تجربه کرده اید.

۳- انی مایز: عامل سوم شناسایی محسوب میشود که خیلی مهم ولی اگر سبز باشد یک پوئن مثبت دیگه برای شما محسوب میشود.

۴- بلک لیست: این عامل چهارم همیشه باید سبز باشد در غیر این صورت به سرعت شناسایی میشوید. این عامل معمولا در اکثر سرویس های ایرانی به چشم میخورد چون تعداد کاربران زیادی متصل میشوند.

۵- مجموع همه عواملی که گفتیم و سایر موارد عکس که توضیح نداده ام (خیلی مهم نیست) استاندارد باید عددی حدود ۹۰ درصد از کپسول سبزرنگ را پرکند.

۶- اگر روی دکمه “مور” کنار باکس سبز بزنید یک صفحه برای شما باز میشود که تمامی مورادی که احتمال شناسایی شما را دارد کامل نمایش میدهد. با رفع هر کدام از این موارد امنیت اتصال خودتان به سایت های خارجی را بیشتر میکنید. برای هر کدام از مشکلات جلوی خودش زده چطوری این مشکل را حل کنید روی آن کلیک کرده و خیلی ساده رفع نمایید. البته برای صرافی های خارجی ۵ مورد اول کامل باشه کافیه. ولی برای اینکه کپسول را ۱۰۰ درصد کنید میتوانید این مشکلات را فیکس نمایید.

۷- سرعت اتصال: یعنی وقتی قطع وصل میکنید خیلی سریع به سرور متصل میشود. اگر نوسان دارد و گاهی خوب و بد هست یکی از نشانه های اتصال کاربران زیاد و بی کیفیتی سرور به شمار میرود.

۸- سرعت دانلود و آپلود: چیزی که معمولا بیشتر افراد خیلی متوجه آن نیستند و فکر میکنند سرعت اینترنت ضعیف هست در صورتی که مشکل از سروری هست که نا آگاهانه خرید کردن یا مفتی از جایی گیر آوردن! شما باید خیلی سریع بتوانید فایل را در شبکه های اجتماعی و سایت و… دریافت و ارسال نمایید. یعنی وقتی به سرور متصل یا قطع هستید، نباید تفاوتی در سرعت احساس کنید.

۹- در موبایل هم دقیقا همه موارد همین شکل هست یعنی با یکی از مرورگرها وارد سایت میشوید و تمامی مشخصات را شبیه به سیستم چک میکنید و برای رفع مشکلات هم علامت آچار هست روی آن میزنید و مشکل را رفع میکنید.

برسی whoer 2

ویژگیهای آی پی ثابت بایننس​ ارزوب

سرعت اتصال بالا​

اتصال در لحظه

دانلود و آپلود سریع

بدون افت سرعت

سرعت اتصال بالا​

اتصال در لحظه

عدم شناسایی آی پی ایران

استانداردهای بین المللی​

IP متنوع از کشور و شهر

بدون محدودیت انتخاب

سرور اختصاصی سفارشی

۲ کاربره همزمان

پشتیبانی رایگان مادام العمر

گارانتی تا آخرین روز

پلن ۱

۲۵۰ هزار تومان

پلن ۲

۳۵۰ هزار تومان

پلن ۳

۴۵۰ هزار تومان

تو هم دوست داری یک سرور اختصاصی داشته باشی ؟

همیشه آنلاین در خدمت شما هستیم​

بنر صفحع اصلی