حساب فیبوگروپ

تفاوت و مقایسه انواع حساب ها در بروکر فیبوگروپ

اکانت های معاملاتی بروکر Fibogroup را می توان به دو گروه تقسیم کرد.احراز هویت بایننس

۱- حساب های دارای اسپرد شناور NDD Accounts

ویژگی ها:
  1. بدون ریکوت، فناوری اجرای سفارش برای این ها STP است و تراکنش های شما مستقیماً برای اجرا و پردازش به تامین کننده نقدینگی (بانک ها) ارسال می شود. اکانت های Fibogroup NDD به دلیل استفاده از فناوری STP از سرعت بالایی در پردازش تراکنش ها برخوردار هستند. معاملات بدون پرش (نرخ مظنه مجدد) انجام می شود.
  2. مناسب برای نوسانات NDD، سرعت باز شدن معامله بالاست و دستور بستن معامله سریع اجرا می شود، به همین دلیل این نوع برای نوسان (اسکالپینگ) مناسب است و در زمان اعلام خبر، آن را انجام می دهد. بر قیمت های بازار تاثیر می گذارد و نوسانات بازار زیاد است و این نوع مزایای زیادی دارد.خرید اکانت تریدینگ ویو
  3. اسپرد کم، هزینه انجام تراکنش ها در NDD کم است و می توانید تراکنش های ارزان تری انجام دهید. اسپرد پرداخت در جفت ارز از حداقل ۰.۳ پیپ شروع می شود، در هر اونس طلا حداقل ۱۵ سنت در هر اونس طلا شروع می شود.مقاله آی پی ثابت بایننس
  4. حداکثر اهرم ۱:۴۰۰ با امکان تغییر است.
  5. امکان افتتاح اکانت با حداقل ۵۰ دلار در MT4 NDD و MT4 NDD بدون کارمزد وجود دارد، می توانید در cTrader NDD با حداقل مبلغ ۵۰ دلار و در MT4 Cent با ۱۰ دلار حساب باز کنید. حداقل مبلغ برای افتتاح اکانت در MT5 NDD 50 دلار است.سیگنال فارکس
  6. محصولات قابل معامله طلا و نقره – نفت خام، شاخص های سهام (فقط در mt4NDD)، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال (به استثنای CTrader)

انواع حساب های NDD با اسپرد شناور

  1. NDD سفارش داده شده توسط MT4 NDD
  2. MT4 NDD بدون کمیسیون
  3. NDD – cTrader NDD
  4. MT4 Cent Classic NDD
  5. NDD در متاتریدر ۵ MT5 NDD

۲- حساب با اسپرد ثابت Fix Account

در این نوع ، اسپرد (فاصله بین پیشنهاد و تقاضا) همیشه ثابت است و حتی در شرایط پر نوسان بازار، این اسپرد همیشه ثابت می ماند و تغییر نمی کند.سیگنال ارز دیجیتال

  1. مناسب برای عملیات Set & Forget اکانت های نوع ثابت برای معامله گرانی مناسب است که سوداگرانه نیستند و با قرار دادن علائم سود و ضرر و انتظار برای رسیدن بازار به اهداف خود، موقعیت خود را ترک می کنند. مبادله MT4-Fix را می توان به صورت رایگان در صورت درخواست مشتری انجام داد.پشتیبانی صرافی هات بیت
  2. نرخ بازنشر (requote) حساب های ثابت مجدداً نقل قول می شود، بنابراین برای اسکالپینگ مناسب نیست.
  3. حداقل اسپرد ۲ پیپ است، به عنوان مثال، برای معامله ۱ لات از جفت ارز EUR/USD، هزینه اسپرد همیشه ثابت است و ۲۰ دلار است (ارزش هر پیپ ۱۰ دلار است).
  4. حداقل مبلغ برای افتتاح حساب ۵۰ دلار است.آموزش ساخت اکانت رایگان پرمیوم تریدینگ ویو
  5. لوریج تا ۱:۲۰۰ با قابلیت تغییر.
  6. محصولات قابل معامله عبارتند از: جفت ارز، اونس طلا و نقره، قراردادهای مابه‌التفاوت (Contracts for Difference – CFD)، شاخص‌های سهام (شاخص‌ها)، بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال.oland متاورس
  7. استاپ اوت در اکانت های Fibogroup Fix روی ۲۰% مارجین لول است.احراز هویت فیک بایننس

برخی از تفاوت‌ها بین انواع اکانت در Fibogroup

مقایسه حساب های فیبوگروپ

اطلاعات مربوط به MT4 Cent این است که پلت فرم معاملاتی آن نرم افزار متاتریدر ۴ است. حداقل مبلغ سپرده صفر سنت است. دارای حداکثر ۵ رقم اعشاری است. مقدار زیادی که یک واحد پولی است در این نوع حداقل ۰.۰۱/۰.۰۱ محاسبه می شود. حداقل اسپرد در این نوع شش دهم است. پورسانت آن صفر است. اهرم آن ۱۰۰۰ است. مقدار Stop Out 20٪ توسط شرکت کارگزاری Fibogroup تعیین شده است. پر از ارزهایی مانند سنت USD و سنت GLD است. CFD ها قابل خرید و فروش نیستند. تعداد جفت ارزها ۳۸ عدد است.

MT4 Fixed: پلتفرم مورد استفاده متاتریدر ۴ است. مبلغ سپرده پنجاه دلار است. عدد پنجم دارای نقطه اعشار نیست. حداقل Spread از ۲ شروع می شود. کارمزد آن مانند اکانت قبلی صفر است. تأثیر آن دویست محاسبه شده است. مبلغ Stop Out در آن ۲۰% مانند قبلی است. ارزهای مورد استفاده عبارتند از: یورو، دلار آمریکا، رورو، فرانک سوئیس و پوند انگلیس. خرید و فروش CFD بر خلاف قرارداد قبلی نیز امکان پذیر است. فیبوگروپ تعداد جفت ارزها را ۶۰ عدد تعیین کرده است.
MT4 NDD: باز هم مانند دو حساب قبلی، پلتفرم معاملاتی آن متاتریدر ۴ است. مبلغ سپرده ۵۰ دلار است. دارای رقم پنجم اعشار است. حداقل مقدار Spread صفر است. کمیسیون آن تنها ۰.۰۰۳ درصد از کل حجم معاملات است. تأثیر آن این بار چهارصد است. Fibogroup مقدار Stop Out را روی ۵۰% تنظیم کرد. ارزهای مورد استفاده عبارتند از GLD، EUR، USD. معاملات CFD وجود دارد. دارای ۳۲ جفت ارز است. به هر حال، در تمام این محاسبات، مقدار لات ۰.۰۱ / ۰.۰۱ محاسبه می شود.
ویژگی های MT4 NDD، و بدون کمیسیون: باز هم از پلتفرم MetaTrader 4 استفاده می شود. حداقل سپرده هنوز پنجاه دلار است. دارای پنج رقم اعشار است. حداقل اسپرد آن از هشت دهم شروع می شود. همانطور که از نام آن پیداست، هیچ کمیسیونی وجود ندارد. اهرم ۴۰۰ است، اما منهای ۱۰ برای ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود. مقدار Stop Out پنجاه درصد است. ارزهای آن شامل BTC، ETH، GLD، EUR و USD است. همچنین هیچ CFD توسط Fibogroup وجود ندارد. چهل و پنج جفت ارز وجود دارد.
cTrader NDD: نرم افزار cTrader به عنوان یک پلتفرم نرم افزاری استفاده می شود. حداقل سپرده پنجاه دلار است. حداقل Spread صفر است. کمیسیون آن معادل ۰.۰۰۳ از کل حجم تراکنش است. تأثیر آن معادل چهارصد است. اما برای فلز محاسبه می شود. مقدار Stop Out 20% توسط Fibogroup تعیین می شود. این کشور فقط دو ارز دارد، دلار آمریکا و یورو. همچنین حاوی CFD نیست. چهل و یک جفت ارز دارد.
MT5 NDD: از اپلیکیشن MetaTrader 5 استفاده می کند. حداقل مبلغ سپرده ۱۰۰۰ دلار است. از پنج رقم بعد از نقطه اعشار تشکیل شده است. حداقل Spread آن صفر است. کمیسیون آن معادل ۰.۰۰۵ از کل حجم تراکنش است. اهرم ۴۰۰ دارد اما برای فلزات ۱۰۰ در نظر گرفته می شود. مقدار Stop Out برایMT5 NDD بر خلاف برخی از اکانت های قبلی ۵۰٪ تنظیم شده است. تنها ارز آن دلار آمریکا است. همچنین حاوی CFD نیست. تعداد جفت ارزها چهل و دو است.